keskiviikko 21. maaliskuuta 2012














Oriflamen Ecobeauty kiinnosti kauneustoimittajia



Oriflamen Ecobeauty-lehdistötilaisuus veti paikalle lähes 20 kauneustoimittajaa. On ainutlaatuista ja erilaista, että yhdessä linjassa yhdistyy neljä vakuuttavaa sertifikaattia.

Oriflamen Ecobeauty-aamu oli brunssihenkinen infotilaisuus alan toimittajille, kauneusbloggareille ja muulle mediaväelle. Ecobeautyn vakuuttava sertifikaattikirjo herätti kokeneidenkin ammattilaisten mielenkiinnon ja veti paikalle lähes 20 kuulijaa.

Kaunis sinä - kaunis planeetta
Aamun esiintyjät olivat Oriflamen Ecobeauty-linjan Brand Manager Alernest Nunez Bengtsson ja Reilun kaupan edistämisyhdistyksen toiminnanjohtaja Janne Sivonen.

- Oriflame on aina ollut luonnollista kosmetiikkaa, ja se on huomioinut toiminnassaan myös eettisyyden ja ekologisuuden. Ecobeautyssä kaikki tämä on viety entistäkin pidemmälle. Neljän merkittävän järjestön sertifioima luonnollinen ja eettinen kosmetiikkalinja on ainutlaatuista kaikkialla maailmassa, Nunez Bengtsson sanoi.

Iso yritys auttaa paljon
Reilua kauppaa edustava Sivonen oli täysin samoilla linjoilla.

- Kosmetiikkamaailmassa Oriflame on Reilun kaupan pioneeri. Maailmassa on noin 200 Reilun kaupan merkkiä kantavaa kosmetiikkatuotetta, joista suurin osa tulee pieniltä sarjoilta. Oriflamen kaltainen iso merkki ostaa suuria volyymeja raaka-aineita, jolloin avun määrä kehitysmaiden tuottajille kasvaa.

Raikasta ja reilua
Tapahtuman jälkeen Elle-lehden Miila Heinonen ja Tea Turunen sekä Kauneus ja Terveys -lehden Kaisu Hämäläinen kiittelivät Ecobeautyn raikasta imagoa.

- Linja istuu hyvin tähän päivään, ja erityisesti Reilu kauppa on mielenkiintoinen ja vähän erilainen juttu. Oriflame ja Fair Trade ovat molemmat tunnettuja ja luotettavia nimiä, joten niiden esiintyminen yhdessä tuntuu luontevalta, naiset sanoivat.

Saatavuus kunnossa
Muotimaailma-lehden Pilvi Nokkalalle jäi Ecobeautystä oikein positiivinen mielikuva. Sarja istuu hyvin myös Muotimaailma-lehden kohderyhmälle.

- Lukijamme ovat aikuisia naisia, jotka panostavat itseensä, mutta arvostavat myös ekologisuutta ja eettisyyttä. Myös se on tärkeää, että lehdessämme esitellyillä tuotteilla on hyvä saatavuus. Oriflamea jos mitä myydään kautta maan, ei vain suurimmissa kaupungeissa, Nokkala kiittelee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti